AÇIK ÖĞRETİM YENİ KAYIT VE KAYIT YENİLEME

AÇIK ÖĞRETİM YENİ KAYIT VE KAYIT YENİLEME


 

AÖL Öğrencisi ya da AÖL de okuyamaya yeni başlayacak tüm öğrencilerin en çok araştırdığı konu olan yeni kayıt ve kayıt yenileme 2019 yılında ne zaman yapılacak, nasıl yapılacak ve ücretler konusu.

Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü"ne bağlı Açık Öğretim Lisesi, Mesleki Açık Öğretim Lisesi, Açık Öğretim İmam Hatip Lisesi ve Açık Öğretim Ortaokulu"nda eğitimini sürdüren öğrenciler yeni eğitim öğretim dönemi için kayıt yenileme işlemlerini gerçekleştirecek.

AÖL SINAV TAKVİMİ YENİ KAYIT VE KAYIT YENİLEME TARİHLERİ






I. dönem yeni kayıt işlemleri. 20 Ağustos- 5 Ekim 2018

Kaydı alınan öğrencilerin veri girişlerinin sisteme son giriş tarihi. 15 Ekim 2018





I. dönem kayıt yenileme işlemleri. 3 Eylül – 5 Ekim 2018

Veri girişi yapılan öğrencilerin veri girişlerinin, sistem üzerinden AÖL tarafından kontrolünün yapılarak gerekli düzelmelerin Yaptırılması/yapılması. 20 Ekim 2018





I. dönem sınava giriş yerlerinin internette yayınlanmaya başlanılması. 01 Aralık 2018





I.dönem sonu sınavları 08-09 Aralık 2018


AÖL YENİ KAYIT İŞLEMİ


AÖL başvuruları, İl ve ilçelerde bulunan Halk Eğitimi Merkezi Müdürlükleri tarafından yapılacak.

Açık Öğretim Lisesine ilk kayıt yaptıracak olan öğrencilerden, 18 yaşını doldurmamış olanların velileri ile birlikte, 18 yaşını doldurmuş olanlar kendilerinin Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğüne başvurması gerekmektedir. Açık Öğretim Lisesine kayıtlarda yaş sınırlaması bulunmamaktadır.

AÇIK LİSE KAYIT ÜCRETLERİ


2018 ve 2019 yılında yapılacak olan açık öğretim lisesi kayıtlarında alınacak ücretler henüz netleşmedi fakat geçen yılın AÖL kayıt ücretlerine yakın olacağı düşünülüyor. İşte geçen yılki AÖL kayıt ücretleri, 2018 açık öğretim lisesi kayıt ücreti

AÖL yeni kayıt ücreti: 40₺ Bankaya 10₺ Okula olmak üzere toplam 50₺ Ama artış olabilir.
AÖL kayıt yenileme ücreti: 30₺ Bankaya 5₺ de Okula olmak üzere toplam 35₺ Ama bunda da artış olabilir.

Artış olduğunda buradan yayınlanacak.
https://www.bileciksondakika.com/acik-ogretim-yeni-kayit-ve-kayit-yenileme/
AÇIK ÖĞRETİM YENİ KAYIT VE KAYIT YENİLEME AÇIK ÖĞRETİM YENİ KAYIT VE KAYIT YENİLEME Reviewed by Unknown on Ağustos 13, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.